Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Näe onnesi

19.11.2012

Näe onnesi





Tänään olen kiitollinen mennestä työviikosta, jonka aikana on ollut aikaa ajatella, se on ollut tässä muutosten tilanteessa tarpeen.


Olen kiitollinen ihanista saunahetkistä koko perheen kanssa. Poikkeuksellisesti saunoimme jopa kahteen kertaan! 



Olen kiitollinen siitä, että pääsin kahdesti urheilemaan ja treeni kulki hyvin huolimatta siitä, että spinningmaratonista ei ole kovin kauaa.


Untitled by mathias is analogue, on Flickr


Siitä, että aina istuu jalat tietyin päin tyynyllään, menee ihan jumiin. Jokin aika sitten huomasin tämän ratsastaessa, kun painon tulisi jakautua tasan molemmille istuinluille. Ei jakautunut, enkä pystynyt sitä korjaamaan. Olen menneellä viikolla siksi tietoisesti nyt venyttänyt vasenta reittä ja pakaraa. Jo viikossa tulokset ovat aivan uskomattomat. En aluksi pystynyt ollenkaan istumaan tuolilla vasen jalka taitettuna oikean reiden alle. Nyt pystyn ja kaiken lisäksi helposti. Seuraava venytyskohde, oikea nilkka on jo työn alla. Keho muokkautuu ja vastaa hyvin, venyttely kannattaa, koska tuloksia saa näin nopeasti! Olen kiitollinen mahdollisuudesta muuttaa kehoa.


Suosittelen, niin venyttelyä kuin kiitollisuuttakin!






Ei kommentteja: