Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Ann Wigmoren rukous

23.10.2011

Ann Wigmoren rukous



Tänään tuntuu oikealta jakaa kiitollisuutta elävän ravinnon "kantaäidin" Ann Wigmoren rukouksen muodossa.


"Tervehdin jokaista aamua kuin vastasyntynyttä lasta, jolla on avoin mieli. Anna minulle voimaa voittaa kaikki levottomuus, tee minut niin ylevämieliseksi etten menetä malttiani ja niin lujaksi uskossani, etten tunne pelkoa. Suo minun saavuttaa työssäni hyviä tuloksia. Vanhat erehdykseni olkoot vain hyödyllisiä opetuksia, jotka kestän ilman tuskaa ja itsesyytöksiä voidakseni kulkea kohti suurempia tekoja.

Anna minulle kärsivällisyyttä ja anteeksi antava sydän ei vain toisten heikkouksia, vaan myös omaa epätäydellisyyttäni kohtaan. Tarvitsen tietoa ajatellakseni oikein, mikä puolestaan tuo minulle runsaasti kaikkea, mitä tarvitsen.

Salli minun auttaa muita, mutta varusta minut kyvyllä nähdä eteenpäin antaakseni jokaiselle sielulle vapauden löytää oma tiensä. Salli minun olla kiitollinen jokaisesta pienestäkin tapahtumasta ja kiitollisena vastaanottaa ja aistia musiikkia, luonnon kauneutta, puita, puroja, niittyjä ja värejä. Salli sateenkaaren aina seurata sadetta ja kirkkaan auringonpaisteen kuivata kaikki kyyneleet.

sufjan stevens:come on! feel de illinoise by visualpanic, on Flickr

Ruumiini on temppeli, ja pyhä velvollisuuteni on huolehtia siitä hyvin. Aloitan joka päivä uuden elämän olemalla valmis ja halukas luopumaan synkkyydestä, kielteisistä aikeista ja kuluneista ajatuksista. Olen valmis luopumaan kaikesta vahingollisesta ja kaikista rajoituksista, jotka orjuuttaisivat minut. Lakkaan ajattelemasta pelkoa, vihaa, sairauksia tai riittämättömyyttä. Olen vakuuttunut siitä, että kaiken voittava ja kaikkea hallitseva rakkaus, täydellisyys ja harmonia vallitsevat minussa. En pidä itseäni enää epäsointuisena olentona, sillä tunnen itseni rauhan ympäröimäksi. Fyysisen olemukseni jumalallinen harmonia ilmaisee täydellistä terveyttä.

Astun tänään uuteen maailmaan, joka on täynnään rauhan ja rakkauden asenteita sekä aineellista hyvää tarpeitani tyydyttämään. Toiveeni on, että kaikki sielut maan päällä saisivat kokea saman."

Ei kommentteja: