Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Kiitollinen, siunattu, onnellinen.

30.4.2013

Kiitollinen, siunattu, onnellinen.


Huomaan kun onnenkyyneleet takinkaulukseen putoaa.

Aha, jee, hähä. Cheek, Sam the Man. Jotain tuttua, klassikko, ha.

Mä haistan nahan mun käsintehdyssä Bentley GTs,
kun syötän soittimeen meitsin lempi cdn.
Kuus litraa, V12 murahtaa käyntiin.
Haaveet voi toteutuu, kun kakkuun puhaltaa täysii.
15 liekkii sammuu, toivoo menestyst ja pitkää ikää.
Sain elämän, johon just nyt en kaipaa mitään lisää.
Päällä Geetä, tuijotan ratin Beetä hämilläni.
Joskus elin niin, et itsel itseäänkin sääliks kävi.
Mietin vuosii Hämeenkadun yksiös pers auki,
kun seison saunan jälkeen terassilla mun penthouses.
Ammun korkin Töölön taivaalle ja funtsin kuinka pääsin tänne;
laitoin vaan fiilikset vihkoon, päätin että äänitän ne.
Oon kiitollinen, Jaresta tein ison nimen.
Jos kartellit on kiellettyjä, niin oon rikollinen.
Meidän jengi hallitsee koko helvetin skenee,
ja mä valvon sit yläpuolelt niinkun enkelit tekee.

Huomaan kun onnenkyyneleet takin kaulukseen putoaa.
Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.
Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.




saving private ryan by happykiddo [dead], on Flickr

Mietin Blockfestin backstagella t-paita hiessä,
ens vuonnakaan headlinerin paikalt en vaihtais miestä.
Vuodesta toiseen oon tän paskan kuningas,
mut täst valtaistuimest oon maksanu hinnan.
Musiikin alttarille uhrannu ihmissuhteet.
Sit yksin Duxin sängyssä miettiny miksi puskee.
Taas aamul katson Cartierin pilottien läpi.
18 karattii pokis luo shifonkisen värin.
Oon kiitollinen jäbis, mietin hitto miten kävi,
pikkurikollinen räkis ohi isompien räki.
Saatan istuu ykkösluokas mietiskellen menestystä,
eessä sit mustaa mätii, josta mä en edes tykkää.
Pinta on pintaa, hinta on hintaa - mut mitä sisäl tuntee kun illal on hiljaa?
Aah, kiitos et saan tehdä tätä,
sain tarkoituksen elämältä, tää on mun tehtävä tääl.

Huomaan kun onnenkyyneleet takin kaulukseen putoaa.
Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.
Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.

Kiitollinen, siunattu, onnellinen.
Matkannu tänne ohi ongelmien.
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken,
mitä ikinä uskalsin toivoa, mä sain sen.
Kiitollinen, siunattu, onnellinen.
Matkannut tänne ohi ongelmien.
Mietin miten mä ansaitsen tän kaiken,
mitä ikinä uskalsin toivoa, mä sain sen.

Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.
Onnenkyyneleet takinkaulukseen, kuin tähti taivaalle, putoaa.
Onnenkyyneleet putoaa.
Onnenkyyneleet putoaa.

~ Cheek - Kyyneleet



Ei kommentteja: