Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Saa kun pyytää

23.4.2011

Saa kun pyytää

Kirjoitan joka päivä ylös sen mistä olen kiitollinen. Täällä olen kertonut enemmän syistä miksi niin teen.

Kevät tulee kohisten ja pienen kanssa on päästy paljon ulkoilemaan. Meillä on ollut jo monta aurinkoista ulkoilupäivää kaikessa rauhassa. Kiitos niistä. Olen kiitollinen, etten saanut viimeisintä flunssaa pieneltä. Kiitos jonkinlaisen ymmärrykseni ravintoasioissa pysyin terveenä.

Reilun viikon kuluessa kiitollisuutta on esiintynyt kerrankin myös omaa itseäni kohtaan. Voin olla kiitollinen siitä, että opin ja osaan soveltaa oppimaani. Koulussakin opituista taidoista on ollut hyötyä, olen kiitollinen, että niillä olen voinut auttaa ystäviä. Opin myös retritiissä paljon asioita itsestäni joista olen kiitollinen.
Tunnen kiitollisuutta elämässäni tapahtuvasta muutoksesta, kun monet asiat ovat järjestyneet aivan itsestään. Murehtiminen tuntuu turhalta ja kuluttavalta, olen kiitollinen siitä, että aina edes välillä muistan elää hetkessä.

Tunnen myös suurta kiitollisuutta sitä kohtaa mikä antaa kun pyydetään. Mikä ikinä se onkaan.

Isola Bella-Taormina-Messina-Sicilia-Italy by gnuckx by gnuckx, on Flickr

Näissä maisemissa olisi joskus kiva tiirailla merelle.

Ei kommentteja: