Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Touko kiitollisuutta

21.5.2011

Touko kiitollisuutta

Mistä lähiaikoinan olen ollut kiitollinen? Erilaisia syitä ja erilaisia kiitollisuuden ”asteita”. Kaikki yhtä tärkeitä kirjata ylös ja huomioida. Näin on mennyt alku toukokuusta, kohta on sireenit kukassa.

Äitinä olen ollut kiitollinen siitä, että mahdollinen epätietoisuus pienen flunssien osalta on ohi, näyttää siitepöly vain jonkin verran ärsyttävän. Saan kiitollisena seurata pienen touhuilua ulkonakin, kun sade vei osan pölystä pois. Jokaviikkoista kiitollisuutta saan kokea myös pienen ihmisen riemusta jumppakerhossa. Olen myös kiitollinen mahdollisuudestani osallistua mukavaan tilaisuuteen lapseni ollessa hyvässä hoidossa. Äitienpäivänä olin kiitollinen, että vietin jo toista äitienpäivää. Tasan kaksi vuotta sitten sain tietää pienen tulosta. Joistain harvoista harvinaisen pitkistä yöunista olen myös hyvin kiitollinen.

Purple Lilac Flowers by Pink Sherbet Photography, on Flickr

Itsessäni olen kiitollinen omasta terveydestäni, sekä toimivasta ja suorituskykyisestä kehostani.

Ystävät ovat antaneet aihetta kiitollisuuteen niin aliarvostetun vertaistuen, kuin pitkien metsäkävelyiden muodossa. Olen kiitollinen, että olen saanut puhua, vaikuttaa ja inspiroida. Olen kiitollinen myös joistain uusista kavereista ja tutuista, tuntuu, että olen löytänyt omanlaisia ihmisiä. Olen niin kiitollinen siitä, miten yksinkertaiset asiat, kuten puutarhakalusteet tai meikkijutut alkavat edistyä kun tuntee oikeita ihmisiä.

Tänään olin kiitollinen tietoisesta hitaasta kävelystä paljain jaloin. Niin ja siitä, että opin pitämään suun kiinni pyöräillessä. En perusta eläinperäisistä proteiineista.

Ei kommentteja: