Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Halu olla kiitollinen

29.12.2010

Halu olla kiitollinen

Joulun ajan kiitollisuuslistaus:
  • Olen kiitollinen hauskimmasta ja rennoimmasta jouluaatosta ikinä!
  • Olen kiitollinen että sain lähes hillittyä kieleni sukuloidessa joululounaalla. Mieltäni en. Ja päässä nousee vaikka minkä laisia ajatuksia ja vihaa koko ajan. En saa egoani hiljenemään. Vaikka kuinka tiedän, että ne ovat vain ajatuksia. Olen kuitenkin kiitollinen tästä mahdollisuudesta saada harjoitella.
  • Olen kiitollinen jälleen puolisolleni joka soi minulle vapaapäivän lapsen hoidosta!
  • Päivänä eräänä olisin halunnut olla kiitollinen tästä hiljaisuudesta ja kiireettömyydestä, mutta en osaa. Mieli on vielä liian levoton.
  • Olen kiitollinen siitä että tunnen välillä oppivani mieleni metkuista.
Päivän sielunmaisema on muutamien lähipäivinä lukemien retkeilylehtien inspiroima. Mahtavaa joskus fiilistellä vanhoja retkiä ja suunnitella uusia.

Karhunkierroksen maisemissa melomassa 2002.

Ei kommentteja: