Follow my blog with Bloglovin Tietoinen läsnäolo: Kiitos kiitos

18.12.2010

Kiitos kiitos

Tällä viikolla on saldona muutama tietoisuustaitojen harjoittamisen tuloksena syntynyt oivallus. Olen niistä hyvin kiitollinen. Esimerkkinä asenteen muutos väsyneestä ja tympääntyneestä täynnä energiaa olevaksi suorituskykyä puhkuvaksi ihmiseksi. Olen todella kiitollinen tästän asenteeni muuttumisesta. Pystyin "mitä sitten" ja "oletko varma" ajattelulla kääntämään suhtautumiseni päivän fyysiseen harjoitukseen. Ja sitten mentiinkin kovempaa kuin täysillä. Tietty rooli oli kyllä myös musiikilla jota kuuntelin, se auttaa keräämään minulle usein energiaa.

Kiitollisuuteni menee myös omalle puolisolleni joka jaksaa ja jaksaa ja jaksaa kuunnella juttujani ja tukea kaikenlaisissa projekteissa minua.

Tänään olen kiitollinen että päivä valkeni kuin valkenikin. Päivä on vaan nyt niin lyhyt niin lyhyt. Saa taas haaveilla rannoista. Päivän sielunmaisema on Hat Sai Kaew beachilta Koh Sametilta jossa saimme talvella lomailla kaksi vuotta sitten. Olen ihan varmasti jossain edellisessä elämässäni asunut täysin valkoisella rannalla meren äärellä. 
Hat Sai Kaew beach

Ei kommentteja: